Na našich klientech nám záleží, proto je tady OMBUDSMAN. Všechny podněty, negativní i pozitivní, jsou důležité a mají pro nás obrovský význam. Můžeme společně zlepšit chod nemocnice. Podněty můžete podat jako klient i jako zaměstnanec nemocnice.
Co dělá ombudsman Nemocnice Kyjov a s čím pomůže?
Příklad pacientky:
Měla jsem úraz a na pohotovosti můj stav lékař komentoval, že to přeháním.
Poslala jsem oficiální stížnost.
Stížnost se dostala na stůl nemocničního ombudsmana.
Ombudsman zjistil, že pochybení bylo na straně lékaře.
Lékař se musel omluvit, chování lékaře řešil jeho nadřízený.
Přišlo mi vyjádření podepsané ombudsmanem.
Ombudsman mi pomohl.
Příklad pacientky:
Do nemocnice přichází senior, který používá francouzské hole.
U registrace si je nemá kde umístit.
Zdravotník, který situaci vidí, podává podnět na zlepšení.
Na registraci byly umístěny držáky.
Obracet se na nemocničního ombudsmana můžete:
Zasláním OFICIÁLNÍHO PODNĚTU/STÍŽNOSTI:
Nemocnice Kyjov, příspěvková organizace
Mgr. Veronika Neničková, MBAce, ombudsman Nemocnice Kyjov
Strážovská 1247/22
697 01 Kyjov
Elektronickou poštou na e-mail:
ombudsman@nemkyj.cz (uveďte Vaše kontaktní údaje, adresu, telefon, e-mail)
Osobně po předchozí telefonické domluvě v kanceláři v úředních hodinách:
Nemocnice Kyjov, příspěvková organizace
Strážovská 1247/22
697 01 Kyjov, přízemí budovy K, ředitelství
tel. 518 601 211, sekretariát
Telefonická ani ústní stížnost nemůže být považována za podanou!
Osobou, podávající stížnost v Nemocnici Kyjov proti postupu při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami, může být:
Stížnost je také možné podat elektronicky vyplnění formuláře níže.